Dodano produkt do koszyka

Media Varia

Media Varia

ocena:
głosów: - Napisz recenzję
Wydawca:
Dostępność:
Monografia pod redakcją Tomasza Gackowskiego i Mateusza Patery to interesujące spojrzenie na ekosystem medialny, a decyzje redaktorów w zakresie doboru treści sprawiają, że zawartość publikacji jest w istocie ucieleśnieniem tytułowych Variów.
Książka zaskakuje interdyscyplinarnością i właśnie zróżnicowaniem, nie tylko tematycznym, ale i metodologicznym, empirycznym, a nawet językowym czy gatunkowym. Obok tekstów badawczych, wykorzystujących np. analizę zawartości, analizę źródeł zastanych czy CAWI, pojawiają się opracowania bliższe esejom naukowym, gdzie dominuje autorski styl twórców, wyrażający się niekiedy osobistym podejściem do analizowanego tematu. Z całą pewnością wspólnym mianownikiem tematycznym publikacji są współczesne media – Autorzy udowadniają, jak bogate, złożone, wręcz skomplikowane jest dzisiaj to zagadnienie. Można je analizować z perspektywy dziennikarskiej, politologicznej, językowej, marketingowo-ekonomicznej, technologicznej, a nawet filozoficznej. Można wybrać podejście mediocentryczne (i skupić się na badaniu ich tradycyjnej/cyfrowej odsłony) lub humanocentryczne (i poszukiwać odpowiedzi na pytanie o miejsce, rolę i przyszłość człowieka w coraz bardziej zdigitalizowanym/zmediatyzowanym świecie).
dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, Uniwersytet Warszawski


Czytelnik otrzymuje interesujący zestaw teoretycznych i empirycznych artykułów, prezentujących ciekawe poznawczo, a nade wszystko aktualne tematy, skupione wokół tradycyjnych i nowych mediów. Publikacja w pewnym stopniu odzwierciedla współczesne trendy w badaniach medioznawczych, większą część publikacji stanowią bowiem rozważania na temat skutków tworzenia, wykorzystywania i konsumpcji przekazów w nowych mediach. Dostrzegalna jest wyraźna orientacja Autorów na badania w obrębie komunikowania politycznego i wpływu, jaki na ten podsystem komunikacyjny mają media społecznościowe. Na podkreślenie zasługuje klarowny język zebranych publikacji, poprawne osadzenie rozważań w literaturze oraz właściwe wykorzystanie aparatu pojęciowego przez Autorów. Jestem przekonany, że praca spotka się z zainteresowaniem zarówno środowiska medioznawców, jak i politologów oraz kulturoznawców – zarówno badaczy, jak i studentów tych dziedzin.
dr hab. Sławomir Gawroński, prof. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie

Nowość

Cena: 45.00 zł 40.50

Książka

Ilość:
Dostawa
  • Poczta Polska 9.50 zł
  • Odbiór osobisty 0.00 zł
  • Kurier DPD 15.00 zł
  • Paczkomaty InPost 8.99 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 0.00 zł
  • Paczka w Ruchu 0.00 zł
Odbiór osobisty

Ul. Robotnicza 72f, Wrocław

KSIEGARNIA@FK-BETA.PL

71 790 11 91 pon.-pt. 8-16

Opis produktu
Podtytuł
Jednostki − Społeczeństwa − Technologie
Język
polski
Wydawnictwo
Aspra
ISBN
9788382090734
Rok wydania
2020
Liczba stron
280
Oprawa
Miękka
Typ publikacji
Książka
Recenzje

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Zobacz także

Cena: 39.90 zł 35.91 zł
Do koszyka
Cena: 199.00 zł 179.10 zł
Do koszyka
Cena: 49.00 zł 44.10 zł
Do koszyka
Cena: 49.00 zł 44.10 zł
Do koszyka
Cena: 51.00 zł 45.90 zł
Do koszyka
Cena: 28.00 zł 25.20 zł
Do koszyka
Kontakt

FIRMA KSIĘGARSKA BETA Spółka z o.o.
ul. Robotnicza 72f
53-608 Wrocław
NIP: 8942992589

71 790 11 91 pon.-pt. 8-16
astra@beta-ksiegarnia.pl tarasy@beta-ksiegarnia.pl marino@beta-ksiegarnia.pl ferio@beta-ksiegarnia.pl skytower@beta-ksiegarnia.pl

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.